Search

Klachten

Bij Smartblinds hechten we erg veel waarde aan het bieden een goede service. Wij zijn pas tevreden, als de klant dat ook is. Heb jij onze service desondanks als onprettig ervaren en wil je een klacht melden? Hieronder vertellen we hoe je dat doet. Ondanks het feit dat klachten nooit leuk zijn, stellen wij het toch op prijs. Het helpt ons namelijk onze service te verbeteren. Uiteraard doen wij er alles aan om je klacht zo goed en snel mogelijk op te lossen!

Een klacht aanmelden

Heb je een product ontvangen dat niet naar wens is of heb je onze service als onprettig ervaren? Dat mag natuurlijk niet het geval zijn en dus gaan wij dit zo snel mogelijk proberen op te lossen. Meld je klacht simpelweg per e-mail naar service@smartblinds.com. Om je zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen we graag:

    Je ordernummer

    De naam van het product waar het om gaat

    Een omschrijving van de klacht

    Eventueel foto's of video van de klacht

Vraag gratis stalen aan Gratis stalen