Search

Bestellen

Bij Smartblinds hechten we erg veel waarde aan het bieden van een goede service. We doen er alles aan om het bestellen van slimme raamdecoratie zo eenvoudig en veilig mogelijk te maken. Wij zijn pas tevreden als de klant dat ook is. Hieronder geven we antwoord op de belangrijkste vragen over het online bestellen bij Smartblinds. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op via live chat, een e-mail of bel ons!

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je snel en eenvoudig via onze webshop. Stel jouw gewenste product samen in de configurator op de productpagina. Na het doorlopen van de stappen in de configurator, voeg je de producten toe aan je winkelwagen. In je winkelwagen kun je jouw geconfigureerde producten afrekenen. Na het invullen van je adresgegevens en het voltooien van het betalingsproces word je per e-mail op de hoogte gehouden van je bestelling.

Kan ik ook bestellen zonder in te loggen?

Ja, het is niet nodig om een account aan te maken om een bestelling te plaatsen. Wij raden het echter aan om wél een account aan te maken. In je account houd je overzicht over je geplaatste bestellingen en kun je gemakkelijk de gegevens van je bestellingen inzien.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

3 uur na het plaatsen van je bestelling worden je bestelgegevens doorgezet naar onze productielocatie. Het wijzigen of annuleren van je bestelling is dus maar beperkte tijd mogelijk. We raden je aan om in het geval van een wijziging of annulering van een order zo snel mogelijk te bellen met onze klantenservice.

Kan ik hulp of advies krijgen bij het bestellen?

Zeker! De perfecte raamdecoratie kiezen is niet makkelijk. We helpen je daarom graag door middel van een online adviesgesprek. In deze online video meeting kun je onze adviseurs al je vragen stellen en heb je de mogelijkheid om je ramen op beeld aan onze adviseurs te laten zien, zodat onze advies je kunnen voorzien van advies op maat.

Kan ik jullie producten ook zakelijk bestellen?

Jazeker! De BTW van onze producten is aftrekbaar. Het is echter niet mogelijk om via onze website op rekening te betalen. Meer hierover lees je op onze betalen pagina.

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Smartblinds biedt 5 jaar garantie op de motoren en 2 jaar garantie op de stof. Meer informatie en de voorwaarden kun je lezen op onze garantie pagina.

Vraag gratis stalen aan Gratis stalen