Search

Meetverzekering

Heb je per ongeluk een meetfout gemaakt en dus een niet-passend product ontvangen? Geen paniek! Van ons krijg je gewoon gratis een nieuw product opgestuurd. Hieronder lees je hoe je van onze Smartblinds meetverzekering gebruikmaakt.

Hoe maak je gebruik van Smartblinds meetverzekering?

Als je verkeerde afmetingen hebt doorgegeven tijdens het bestellen en je product hierdoor niet past (zie voorwaarden), kun je tot 2 weken na ontvangst van je product(en) gebruik maken van de Smartblinds meetverzekering. Neem contact op met onze klantenservice om van de meetverzekering gebruik te maken.

Voorwaarden

Algemene voorwaarden:

  • Enkel van toepassing op producten besteld via de officiële Smartblinds webshop.

  • Gebruikmaken van de meetverzekering kan tot 2 weken na ontvangst van product(en).

  • Verzendkosten zijn van toepassing.

  • Per bestelling maximaal 1 keer geldig.

Voorwaarden bij montage in het venster:

  • Meetverzekering enkel geldig als het product door een meetfout niet binnen het raamvenster past. Is het product te klein en past deze dus wel in het venster? Dan kan er geen beroep worden gedaan op de meetverzekering.

Voorwaarden bij montage op het venster:

  • Meetverzekering enkel geldig als het product door een meetfout niet het volledige raamvenster dekt. Is het product te groot of ben je niet tevreden over de overlap? Dan kan er geen beroep worden gedaan op de meetverzekering.

  • Is het product te klein gemeten en is er een groter product nodig? Dan worden er wel kosten gerekend voor het prijsverschil ten gevolge van de grotere afmetingen.

Vraag gratis stalen aan Gratis stalen